Werken voor WWF in Zwitserland - Reisverslagen van Seline Meijer - WaarBenJij.nu Werken voor WWF in Zwitserland - Reisverslagen van Seline Meijer - WaarBenJij.nu

Werken voor WWF in Zwitserland

Ik heb meegedaan aan het WWF Youth Volunteer Programme, waarvoor ik van september tot december 2009 als vrijwilliger heb gewerkt in het 'Hot House' bij WWF International in Gland, Zwitserland. Hier heb ik gewerkt aan de voorbereidingen van de klimaattop van de Verenigde Naties die in december 2009 in Kopenhagen gehouden werd.

Recente Reisverslagen:

20 Maart 2010

Au revoir Switzerland

02 Maart 2010

Sneeuwpret!

10 Februari 2010

Learning Week

31 Januari 2010

Ka-ching!

17 Januari 2010

Lonely January
Seline

Ik heb meegedaan aan het WWF Youth Volunteer Programme, waarvoor ik van september tot december 2009 als vrijwilliger heb gewerkt in het 'Hot House' bij WWF International in Gland, Zwitserland. Hier heb ik gewerkt aan de voorbereidingen van de klimaattop van de Verenigde Naties die in december 2009 in Kopenhagen gehouden werd.

Actief sinds 06 Mei 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18755

Voorgaande reizen:

02 September 2009 - 27 Maart 2010

Werken voor WWF in Zwitserland

Landen bezocht: