Learning Week - Reisverslag uit Gland, Zwitserland van Seline Meijer - WaarBenJij.nu Learning Week - Reisverslag uit Gland, Zwitserland van Seline Meijer - WaarBenJij.nu

Learning Week

Door: Seline

Blijf op de hoogte en volg Seline

10 Februari 2010 | Zwitserland, Gland

Bonjour,

Afgelopen week was het ‘Learning Week’ hier bij het WWF. We hadden vorige week allerlei inhoudelijke workshops en sessies waarbij ik heel erg enthousiast ben geworden over wat het WWF verder nog allemaal voor leuke dingen doet. Ik ben ook mee geweest naar een excursie naar het kantoor van de Verenigde Naties in Geneve, waar ik veel heb geleerd over de VN en het werk dat het WWF bij de VN doet. Superleuk. En er waren ook hele leuke sociale activiteiten waarbij ik mijn collega’s nog weer beter heb leren kennen. Zo was er een heel feestelijke quiz waarbij allerlei mensen gek verkleed waren en met gekke vragen, een borrel, en de jaarlijkse ‘staff party’ met als thema ‘carnaval’. Een heel erg leuke week!

Ondanks dat ik het erg naar mijn zin heb hier bij het WWF heb ik besloten hier niet door te gaan na dat mijn contract afloopt eind maart. Ik heb de afgelopen tijd heel erg veel lopen nadenken over wat ik zal gaan doen nadat mijn contract bij het WWF afloopt eind maart en ik ben al langere tijd bezig geweest met het ontwikkelen van een onderzoeksvoorstel voor een promotieonderzoek. Ik heb onlangs een aanbod gekregen van University College Dublin en het World Agroforestry Centre om voor 4 jaar lang mijn eigen bedachte onderzoek uit te voeren in Malawi met een volledige beurs! Ik heb hier goed over moeten nadenken, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik het ga doen!!

Ik ben heel blij, ook omdat dit eindelijk meer duidelijkheid geeft over wat ik nou verder ga doen. Ik vind het superjammer om weg te gaan bij het WWF, en mijn baas probeert nog steeds elke dag om mij over te halen om niet toch te blijven. Ik vind het WWF ook een heel erg leuke organisatie, dus wellicht dat ik hier in de toekomst nog eens terug kom...

Maar ik heb nu in elk geval een geweldig vooruitzicht: nog ruim anderhalve maand bij het WWF hier in Zwitserland, daarna héérlijk op vakantie naar Vietnam en Maleisie, en daarna beginnen aan mijn droomonderzoek. Joepieeeee!! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Seline

Ik heb meegedaan aan het WWF Youth Volunteer Programme, waarvoor ik van september tot december 2009 als vrijwilliger heb gewerkt in het 'Hot House' bij WWF International in Gland, Zwitserland. Hier heb ik gewerkt aan de voorbereidingen van de klimaattop van de Verenigde Naties die in december 2009 in Kopenhagen gehouden werd.

Actief sinds 06 Mei 2010
Verslag gelezen: 998
Totaal aantal bezoekers 18752

Voorgaande reizen:

02 September 2009 - 27 Maart 2010

Werken voor WWF in Zwitserland

Landen bezocht: